Serce i Rozum w pierwszej tegorocznej kampanii na Motorway

Autor Olga Kołodyńska  /   Luty 06, 2013  /   W kategorii Reklama zewnętrzna - outdoor  /   Brak komentarzy

Reklamy serca i rozumu zna chyba każdy. Trudno je przeoczyć. Pojawiają się dosłownie wszędzie, a jednocześnie nie zdążyły jeszcze do siebie zrazić.

Telewizja, internet, reklama zewnętrzna, prasa (w tym nawet wywiady z maskotkami:)). Popularność Serca i Rozumu od bardzo dawna nie maleje ani odrobinę, wręcz rośnie z dnia na dzień. Świadczy o tym chociażby liczba fanów na Facebooku, która na dzień dzisiejszy wynosi 1.691.320. Kampanie reklamowe  Serca i Rozumu w zabawny i przewrotny sposób informują nas o najnowszych promocjach, tym samym znacząco wpływając na dobry wizerunek, kiedyś TP, a obecnie Orange.

Jeszcze w grudniu ubiegłego roku, Serce i Rozum godnie zajmowało 2 pozycję w rankingu komercyjnych polskich stron na FB. Uplasowali się zaraz za Demotywatorami (1.573.325), których to dominacja na Facebooku trwała bardzo długo. Jednak po licznych promocjach świątecznych, Serce i Rozum z rozmachem weszli w nowy, 2013 rok, spychając z pozycji lidera. Obecna liczba fanów Demotywatorów to 1.621.048.

Możliwe, że formuła Demotywatorów nieco się wypaliła, zważając na to, że są to głównie zdjęcia. Serce i Rozum  przodują dzięki animacjom, występując w różnych spotach reklamowych, popartych licznymi zdjęciami, które opatrzone są zabawnymi podpisami.  Zyskują zdecydowaną przewagę, pojawiając się praktycznie wszędzie, nawet na nośnikach Motorway.

Poniżej zdjęcie pierwszej tegorocznej kampanii Serca i Rozumu na Motorway (12×4).

Motorway to reklama na powierzchniach zlokalizowanych przy głównych drogach tranzytowych i w miastach. Reklama taka może zawierać elementy przestrzenne (3D) i wyjść poza obrys planszy. Wg raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce z 31.12.2012 jest 328 tablic Motorway 12×4, co stanowi  31,5% wszystkich nośników tego formatu (z firm raportujących do Izby). W raporcie mimo informacji o malejącej liczbie powierzchni reklamowych, pojawia się wątek reklam na powierzchniach należących do osób prywatnych czy firm nieprofesjonalnie zajmujących się outdoorem. Jak już można przeczytać we wcześniejszych wpisach, ZnajdźReklamę.pl bazuje właśnie  na nośnikach małych i średnich przedsiębiorstw, których jest w Polsce stosunkowo dużo, zaś nie podlegają raportowaniu Izby.

Dla zainteresowanych, poniżej zamieszczam kompilację reklam Serca i Rozumu z czasu ich początków, zatem głównie z  TP. Można się ubawić :)

Źródła:

www.igrz.com.pl, www.jetline.pl,  fan page Jet line, www.sotrender.com

Olga Kołodyńska

Absolwentka Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Blogerka w ZnajdźReklamę.pl. Pracuje także przy innych projektach związanych z blogowaniem i mediami społecznościowymi. W wolnym czasie lubi grać w tenisa i podróżować w różne zakątki świata.

Facebook Twitter Google+ YouTube 

O Olga Kołodyńska

Absolwentka Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Blogerka w ZnajdźReklamę.pl. Pracuje także przy innych projektach związanych z blogowaniem i mediami społecznościowymi. W wolnym czasie lubi grać w tenisa i podróżować w różne zakątki świata.