Lenin zastąpiony przez Bobasy, czyli kampanii Heyah ciąg dalszy.

Autor Olga Kołodyńska  /   Marzec 05, 2013  /   W kategorii Kampanie reklamowe, Reklama zewnętrzna - outdoor  /   732 Komentarzy

Pamiętacie ostatnią kampanię Heyah, która wzbudziła wiele głosów sprzeciwu i powszechne oburzenie ? Po kilka dniach została wstrzymana (więcej na ten temat), a następnie zastąpiona innym hasłem reklamowym. Rewolucja zmieniona została w rewelacje, o czym informowaliśmy na naszym fan page’u.

Natomiast wraz z początkiem marca, kampania całkowicie uległa zmianie. Tym razem w spocie reklamującym ofertę „60 minut za złotówkę do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych” występują cztery rozmawiające ze sobą bobasy. Żeby było ciekawiej bobasy udają gangsterów. Spot można obejrzeć poniżej.

Wiele osób zastanawiało się nad losem osób odpowiedzialnych za kampanię z Leninem. Pewnym jest, że za przygotowanie kampanii, działania w social mediach, kreacje w internecie oraz zakup mediów odpowiadają te same firmy, co w poprzedniej kampanii: Agencja G7, agencja Engine, agencja Interactive Solutions oraz dom mediowy Starcom.

 

Olga Kołodyńska

Absolwentka Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Blogerka w ZnajdźReklamę.pl. Pracuje także przy innych projektach związanych z blogowaniem i mediami społecznościowymi. W wolnym czasie lubi grać w tenisa i podróżować w różne zakątki świata.

Facebook Twitter Google+ YouTube 

O Olga Kołodyńska

Absolwentka Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Blogerka w ZnajdźReklamę.pl. Pracuje także przy innych projektach związanych z blogowaniem i mediami społecznościowymi. W wolnym czasie lubi grać w tenisa i podróżować w różne zakątki świata.