Marcowa kampania Domino’s Pizza

Autor Olga Kołodyńska  /   Marzec 01, 2013  /   W kategorii Kampanie outdoorowe, Kampanie reklamowe  /   753 Komentarzy

Wraz z początkiem marca wystartowała kampania Domino’s Pizza. Kampania potrwa cały miesiąc i pojawi się na nośnikach wielkoformatowych, billboardach, spotach na ekranach w metrze, autobusach i tramwajach.

Oprócz outdooru pojawi się także w kinach oraz internecie, gdzie zapewne da się zauważyć nacisk  na budowanie zaangażowania za pomocą social mediów.

Kampania jest o tyle ciekawa, że reklamuje jednocześnie mocne strony marki, takie jak doświadczenie i jakość, które przekładają się na smak oraz informuje o cenie pizzy (29zł).

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Brands Alive Advertising, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Open and Partners.

 

Źródła: wirtualnemedia.pl, brands-alive.pl

 

Olga Kołodyńska

Absolwentka Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Blogerka w ZnajdźReklamę.pl. Pracuje także przy innych projektach związanych z blogowaniem i mediami społecznościowymi. W wolnym czasie lubi grać w tenisa i podróżować w różne zakątki świata.

Facebook Twitter Google+ YouTube 

O Olga Kołodyńska

Absolwentka Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Blogerka w ZnajdźReklamę.pl. Pracuje także przy innych projektach związanych z blogowaniem i mediami społecznościowymi. W wolnym czasie lubi grać w tenisa i podróżować w różne zakątki świata.