Nagrodzona kampania amerykańskiego producenta whiskey – Maker’s Mark

Autor Olga Kołodyńska  /   Listopad 12, 2012  /   W kategorii Kampanie reklamowe  /   729 Komentarzy

OBIE jest najstarszą  istniejącą nagrodą w obszarze reklamy i promocji kreatywnej twórczości w dziedzinie out-of-home. Najbardziej prestiżowa nagroda w branży outdoor jest również jedną z najtrudniejszych do zdobycia. Dlatego wiąże się z jednym z  największych zaszczytów w branży.

Zwycięska kampania reklamowa z 2012 r. w kategorii Hall of Fame: Maker’s Mark – amerykańska firma produkująca wyjątkowy bourbon small batch.

Firmę Maker’s Mark cechuje nieustanna doskonałość w projektowaniu reklamy. Ich kampanie outdoorowe wiążą się z niesamowitą historią firmy ( jej nazwa, butelka oraz ręcznie woskowana szyjka opracowane zostały w 1952 r.). Maker’s Mark w swoich kampaniach mądrze rozmieszcza produkty na billboardach, umiejętnie łącząc high fashion z motywami sportowymi. Stawia sobie a zarazem nam wyzwanie, aby stworzyć najlepszą kampanię. Ich twórczość jest prosta, a zarazem czarująca, ma silny przekaz i jednocześnie bawi.

źródła:  www.hongkiat.com; www.oaaa.org

Olga Kołodyńska

Absolwentka Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Blogerka w ZnajdźReklamę.pl. Pracuje także przy innych projektach związanych z blogowaniem i mediami społecznościowymi. W wolnym czasie lubi grać w tenisa i podróżować w różne zakątki świata.

Facebook Twitter Google+ YouTube 

O Olga Kołodyńska

Absolwentka Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Blogerka w ZnajdźReklamę.pl. Pracuje także przy innych projektach związanych z blogowaniem i mediami społecznościowymi. W wolnym czasie lubi grać w tenisa i podróżować w różne zakątki świata.